FAQ – najczęściej zadawane pytania

W Ambro Express przykładamy dużą wagę do jak najlepszych relacji zarówno klientami, jak i z odbiorcami przesyłek. Poniżej przedstawiamy listę najczęściej zadawanych pytań, które mamy nadzieje rozjaśnią wszelkie wątpliwości.

1. Kiedy moja przesyłka zostanie doręczona?

Jeśli chcesz uzyskać szczegółowe informacje na temat dostawy Twojej przesyłki skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta przez czat lub telefonicznie na numer 503-509-200.

2. Czym jest numer przesyłki i gdzie go znajdę?

Jest to indywidualny numer nadawany przesyłce, który składa się z kombinacji 13 cyfr. Numer powinieneś otrzymać od nadawcy przesyłki.

Dodatkowo numer znajduje się na etykiecie przesyłki pod kodem kreskowym.

3. Moja przesyłka dotarła uszkodzona, co powinienem zrobić by złożyć reklamację?

Reklamację należy złożyć przez nasz internetowy formularz dostępny TUTAJ.
Wszystkie informacje odnośnie reklamacji i wymaganych dokumentów znajdziesz na naszej stronie www.ambroexpress.pl/reklamacje

4. Czy można opłacić pobranie za przesyłkę kartą lub BLIKIEM?

Na ten moment przyjmujemy tylko płatności gotówką. Będzie nam miło, jeśli będziesz miał dokładnie odliczoną kwotę za przesyłkę.

5. Czy moja przesyłka zostanie wniesiona do mieszkania?

Usługa wniesienia przesyłki musi zostać wykupiona w momencie składania zlecenia przez nadawcę. Jeśli nie wiesz czy Twoja przesyłka ma wykupioną usługę wniesienia prosimy o kontakt z BOK lub nadawcą przesyłki.

6. W jaki sposób mogę skontaktować się z kurierem?

Jeśli potrzebujesz uzyskać numer telefonu do kuriera – prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta pod numerem 503 509 200.

7. Czy mogę odebrać przesyłkę z oddziału osobiście?

Odbiór osobisty przesyłki z oddziału jest możliwy tylko po wcześniejszym umówieniu. Prosimy o kontakt
z naszym biurem obsługi klienta pod numerem 503 509 200 – zweryfikujemy możliwość odbioru osobistego.

8. Czy kurier będzie kontaktował się przed dostawą?

Nasz kurier powinien skontaktować się z Tobą przed dostawą przesyłki.

Jeśli chcesz uzyskać numer telefonu do kuriera prosimy o kontakt z BOK przez czat lub telefonicznie na numer 503 509 200.

9. Czy mogę wysłać sprzęt RTV/AGD przez Ambro Express?

Transport sprzętów RTV i AGD wyceniamy indywidualnie dla klientów biznesowych.

Jeśli jesteś zainteresowany nawiązaniem współpracy w zakresie wysyłki sprzętu RTV/AGD prosimy o przesłanie zapytania na handlowy@ambro.pl

10. W jakich krajach Ambro Express realizuje dostawy?

Realizujemy doręczenia przesyłek niestandardowych na terenie Polski, Niemiec, Austrii oraz Czech.

11. Jak nadać jednorazowo przesyłkę niestandardową?

Jeśli chcesz jednorazowo nadać przesyłkę - zapraszamy do kontaktu pod numerem telefonu 787 093 445. Na podstawie wymiarów oraz wagi przesyłki wycenimy dla Ciebie transport.

12. W jaki sposób można rozpocząć współpracę?

W celu otrzymania oferty współpracy prosimy o wypełnienie formularza dostępnego na stronie www.ambroexpress.pl/wspolpraca

Po przesłaniu wypełnionego formularza handlowiec Ambro Express skontaktuje się z Państwem i przygotuje ofertę dostosowaną do Państwa potrzeb oraz specyfikacji asortymentu do wysyłki.

13. Co to opłata paliwowa i ile wynosi?

Opłata paliwowa jest doliczana do ceny podstawowej każdej przesyłki i jest uzależniona od aktualnych stawek paliwa. Obecną stawkę opłaty paliwowej możesz sprawdzić TUTAJ.

14. Czy istnieje możliwość ubezpieczenia CARGO, dla przesyłek z wartością powyżej 7.000zł?

Dla Klientów biznesowych udostępniamy opcję dodatkowego ubezpieczenia CARGO, które obowiązuje również w przypadku przesyłek o wartości powyżej 7.000zł.

Ubezpieczenie takie powinno zostać zgłoszone na adres mailowy bok@ambro.pl przed rozpoczęciem transportu.

Nie możesz znaleźć odpowiedzi na nurtujące pytania?
Zapraszamy do kontaktu z naszą infolinią.